12 Αυγούστου 2015

Η Μαρινέλλα απόλαυσε τον Τάκη Ζαχαράτο

Marinella enjoyed Takis Zacharatos at the Siviri Amphitheater
in Chalkidiki, on July 25, 2015.
| Photo by Takis Zacharatos (Official Facebook fan page) ©

Απολαμβάνοντας τις καλοκαιρινές της διακοπές στη Χαλκιδική, η αγαπημένη μας ερμηνεύτρια Μαρινέλλα, βρέθηκε το Σάββατο 25 Ιουλίου 2015 στο αμφιθέατρο Σίβηρης στην Κασσάνδρα, για να θαυμάσει και να χειροκροτήσει από κοντά τον Τάκη Ζαχαράτο, που φέτος το καλοκαίρι, περιοδεύει ανά την Ελλάδα με την επιτυχημένη του μουσικοθεατρική παράσταση «I am what I am».

Marinella meets… "Marinella"
| Photo by Takis Zacharatos ©
«Με την θεά μου, το λόγο που έγινα καλλιτέχνης, την αιτία που λατρεύω ό,τι κάνω, το πανεπιστήμιο της Τέχνης που λέγεται Μαρινέλλα» έγραψε ο πολυτάλαντος περφόρμερ μετά το τέλος της παράστασης, ανεβάζοντας φωτογραφίες σε «Facebook» και «Instagram», ενώ πριν από λίγες ημέρες, σε συνέντευξη του στο δημοσιογράφο Γιάννη Πουλόπουλο για το περιοδικό «OK», δήλωσε τα εξής: «Η σχέση μου με την Μαρινέλλα, όσο και αν φαίνεται περίεργο, ξεκίνησε από τότε που ήμουν τεσσάρων χρονών. Άκουσα τη φωνή της στο ραδιόφωνο και μαγεύτηκα τόσο πολύ που ρώτησα τους γονείς μου: “Ποια είναι αυτή η κυρία που τραγουδάει;”. “Η Μαρινέλλα” μου απάντησαν. “Τη θέλω τώρα εδώ!” τους είπα. Προσπάθησαν να μου εξηγήσουν ότι δεν γινόταν η Μαρινέλλα να έρθει στο σπίτι, αλλά δεν καταλάβαινα τίποτα! Αρχίζω λοιπόν απεργία πείνας, μέχρι να μου φέρουν την Μαρινέλλα (γέλια). Ούτε ξέρω για πόσο καιρό μου έγραφαν γράμματα ότι δήθεν η Μαρινέλλα λείπει στο εξωτερικό και ότι μόλις γυρίσει θα έρθει να με δει, γιατί με αγαπάει πολύ, διαφορετικά δεν υπήρχε περίπτωση να φάω! Πολλά χρόνια μετά (σ.σ. το 1995), όταν έχω πιάσει την πρώτη μου δουλειά στην Αθήνα, στο “Café Grec” -το σημερινό “Rock 'n' roll”-, στο Κολωνάκι, έχει έρθει η κόρη της Μαρινέλλας, η Τζωρτίνα, για να με δει. Αυτή, όπως έμαθα αργότερα, της είπε ότι υπάρχει ένα παιδί που σε μιμείται καταπληκτικά και πρέπει οπωσδήποτε να πας να τον δεις! Ένα βράδυ λοιπόν μου λένε “Είναι από κάτω η Μαρινέλλα”. Δεν ξέρω γιατί, αλλά επειδή, όπως προανέφερα η σχέση μαζί της ξεκινάει από τότε που ήμουν τεσσάρων, δεν ένιωθα κανένα τρακ! Εννοείται ότι λατρευτήκαμε, από την πρώτη στιγμή και δεν θα ξεχάσω που μετά την παράσταση, καθόμασταν στην είσοδο του μαγαζιού, με είχε τυλίξει με το παλτό της για να μην κρυώνω και με συμβούλευε. Κι' αυτό συνεχίστηκε… Όταν έπιασα δουλειά στο θέατρο “Vergina” στη Θεσσαλονίκη, που ήταν ουσιαστικά ο πρώτος μεγάλος χώρος που θα παρουσίαζα παράσταση, η Μαρινέλλα είχε έρθει και μου έδειχνε πώς πρέπει να κινούμαι στη σκηνή για να μπορεί να με βλέπουν όλοι οι θεατές. Είναι σπουδαίος άνθρωπος. Η σχέση μας είναι σχεδόν καρμική και την αισθάνομαι σαν συγγενή μου!».


20 years ago; Marinella with Michalis Sdougkos and Dimitris Papazoglou
enjoyed Takis Zacharatos at "Café Grec" in Athens, in November, 1995
| Photo from the personal archive of Christos Loukakis ©
 
Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| The Grande Dame of the Greek Song Marinella enjoyed the talented Greek mime and performer Takis Zacharatos in his one-man show “I am what I am”, at the Siviri Amphitheater of Kassandra, Chalkidiki, on July 25, 2015. The photos of this article were first published by Takis Zacharatos in his personal account on “Facebook” and the statement from his interview to Giannis Poulopoulos (about his first encounter with Marinella) was published in the Greek magazine “OK”, on August 12, 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου