4 Φεβρουαρίου 2016

Marinella and Takis Zacharatos - Live in Melbourne

MARINELLA in Melbourne, Australia
with TAKIS ZACHARATOS at KOSMOPOLITAN,
Friday March 25, 2016.


Η ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ στη Μελβούρνη της Αυστραλίας,
μαζί της, ο ΤΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΑΤΟΣ

Στο NEW KOSMOPOLITAN POP UP VENUE,
την Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016.

Για περισσότερες πληροφορίες
και κρατήσεις καλέστε στο 0478 526 423


Takis Zacharatos as Marinella
at the Garden Theater of Papagou in Athens.
| NDP Photo Agency © September 4, 2015
«Η σχέση μου με την Μαρινέλλα, όσο και αν φαίνεται περίεργο, ξεκίνησε από τότε που ήμουν τεσσάρων χρονών. Άκουσα τη φωνή της στο ραδιόφωνο και μαγεύτηκα τόσο πολύ που ρώτησα τους γονείς μου: “Ποια είναι αυτή η κυρία που τραγουδάει;”. “Η Μαρινέλλα” μου απάντησαν. “Τη θέλω τώρα εδώ!” τους είπα. Προσπάθησαν να μου εξηγήσουν ότι δεν γινόταν η Μαρινέλλα να έρθει στο σπίτι, αλλά δεν καταλάβαινα τίποτα! Αρχίζω λοιπόν απεργία πείνας, μέχρι να μου φέρουν την Μαρινέλλα (γέλια)Ούτε ξέρω για πόσο καιρό μου έγραφαν γράμματα ότι δήθεν η Μαρινέλλα λείπει στο εξωτερικό και ότι μόλις γυρίσει θα έρθει να με δει, γιατί με αγαπάει πολύ, διαφορετικά δεν υπήρχε περίπτωση να φάω! Πολλά χρόνια μετά, όταν έχω πιάσει την πρώτη μου δουλειά στην Αθήνα, στο “Café Grec” -το σημερινό “Rock 'n' roll”-, στο Κολωνάκι, έχει έρθει η κόρη της Μαρινέλλας, η Τζωρτίνα, για να με δει. Αυτή, όπως έμαθα αργότερα, της είπε ότι υπάρχει ένα παιδί που σε μιμείται καταπληκτικά και πρέπει οπωσδήποτε να πας να τον δεις! Ένα βράδυ λοιπόν μου λένε “Είναι από κάτω η Μαρινέλλα”. Δεν ξέρω γιατί, αλλά επειδή, όπως προανέφερα η σχέση μαζί της ξεκινάει από τότε που ήμουν τεσσάρων, δεν ένιωθα κανένα τρακ! Εννοείται ότι λατρευτήκαμε, από την πρώτη στιγμή και δεν θα ξεχάσω που μετά την παράσταση, καθόμασταν στην είσοδο του μαγαζιού, με είχε τυλίξει με το παλτό της για να μην κρυώνω και με συμβούλευε. Κι' αυτό συνεχίστηκε… Όταν έπιασα δουλειά στο θέατρο “Vergina” στη Θεσσαλονίκη, που ήταν ουσιαστικά ο πρώτος μεγάλος χώρος που θα παρουσίαζα παράσταση, η Μαρινέλλα είχε έρθει και μου έδειχνε πώς πρέπει να κινούμαι στη σκηνή για να μπορεί να με βλέπουν όλοι οι θεατές. Είναι σπουδαίος άνθρωπος. Η σχέση μας είναι σχεδόν καρμική και την αισθάνομαι σαν συγγενή μου!».
ΤΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΑΤΟΣ | 12/08/2015


20 years ago; Marinella with her friends (Michalis Sdougkos, Dimitris Papazoglou etc.)
enjoyed Takis Zacharatos at "Café Grec" in Athens, in November, 1995.
| Photo by Christos Loukakis © 1995

«Η Μαρινέλλα είναι ένα σπάνιο φαινόμενο για 'μένα,
τραγουδίστρια παγκοσμίου επιπέδου και ένας άνθρωπος που έχει ταλέντο
όχι μόνο στην σκηνή αλλά και στη ζωή. Είναι ο φάρος μου…».
ΤΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΑΤΟΣ | 30/09/2015


Marinella enjoyed Takis Zacharatos at the Siviri Amphitheater in Chalkidiki, on July 25, 2015.
| Photo by Takis Zacharatos (Official Facebook fan page) © 2015


MARINELLA and TAKIS ZACHARATOS
GREECE'S MUSIC ICON HITS THE STAGE
WITH THE TALENTED COMEDIAN




NEW KOSMOPOLITAN POP UP VENUE
400 City Road, South Melbourne, Australia

Let's celebrate our National Day in style!
For more info and reservations call (+61) 0478 526 423


Marinella is one of the most popular Greek singers and is regarded a music icon, with a career spanning sixty years! She has released nearly seventy personal albums and has participated in many album projects with fellow Greek artists. Having a versatile style including a variety of musical styles such as traditional, laïkó, pop, blues, jazz as well as folk music, she has performed in several Greek musicals both as a singer and actress. Reaching platinum and golden status with her albums, that contains duets with famous Greek male singers such as Stelios Kazantzidis, Tolis Voskopoulos, Kostas Chatzis, George Dalaras, Giannis Parios and Antonis Remos.

For this tour however, she will be teaming up with the incredibly talented Takis Zacharatos known for his acting roles in “Eglimata” (1999), “Beautiful People” (2001) and “Pano, kato ke plagios” (1993). He is also known for his impersonation and comedy. Though not a typical drag-queen, he almost always performs in drag, usually parodying all the major Greek female stars.

This is truly going to be an amazing show! Get your tickets now!

Ticket prices:
Dress Circle - $375 each
Platinum - $295 each
Gold - $265 each
Silver - $199 each
General Admin - $77 each


Doors open 08:00pm. Please find attached a copy of the Marinella and Zacharatos Floor Plan. All Dress Circle Tickets receive FREE Car Parking and FREE bottle of Black Label per table. All tickets except General Admin receive meal.


Production: Encore Pambris Bros PTY LTD

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου