30 Μαΐου 2017

«Γυναικεία υπόθεση…» (Press Conference)

«Πιάνω το χέρι της Ελένης και της Γλυκερίας μου. Είναι δύο κορίτσια που πραγματικά θαυμάζω Είναι δύο πολύ μεγάλες τραγουδίστριες! Είναι δύο Κυρίες με πολύ μεγάλο κάπα κεφαλαίο! Είναι δύο γυναίκες που δεν περίμενα ότι ο Θεός θα μου έδινε τέτοιο δώρο να τραγουδήσω μαζί τους»

Marinella, Eleni Vitali and Glykeria at “Zonar's” in Athens (Press Conference)
| Photo credit: PapadakisPress Photo Agency © May 30, 2017

Αυτό το καλοκαίρι θα είναι μια «Γυναικεία υπόθεση», με τρεις μεγάλες Κυρίες του Ελληνικού Τραγουδιού να ενώνουν τις φωνές τους επί σκηνής για να χαρίσουν στο κοινό ανεπανάληπτες μουσικές βραδιές. Η Μαρινέλλα, η Ελένη Βιτάλη και η Γλυκερία, τρεις από τις σπουδαιότερες και σημαντικότερες ερμηνεύτριες της Ελλάδας, θα περιοδεύσουν σε διάφορες πόλεις και νησιά, έχοντας σκοπό να μαγέψουν το κοινό με τις αξεπέραστες ερμηνείες τους σε τραγούδια που άντεξαν στο χρόνο, που τραγουδιούνται από όλες τις γενιές και έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στις χρυσές σελίδες του Ελληνικού Πενταγράμμου.

Marinella and Glykeria at “Zonar's” (Press Conference)
| PapadakisPress Photo Agency © May 30, 2017
Και οι τρεις μαζί, το απόγευμα της Τρίτης 30 Μαΐου 2017, έδωσαν μια Συνέντευξη Τύπου στο Καφέ «Ζόναρς» της Αθήνας, για να γιορτάσουν τη συνεργασία τους μέσα σε κλίμα χαράς και αισιοδοξίας. Η Μαρινέλλα, ξεδίπλωσε άλλη μια φορά την ξεχωριστή προσωπικότητα της, κάνοντας αστεία και παίζοντας με τις λέξεις και τις έννοιες… «Εγώ από τον καιρό που γεννήθηκα κάνω μόνο δεύτερες φωνές. Δε μου έδινε κανένας καμία πρώτη. Καλά που έγινα μόνη μου τραγουδίστρια μετά, και έκανα πρώτες» είπε χαρακτηριστικά, και τόνισε ότι «Η χαρά μου είναι που θα είμαι η τρίτη φωνή που θα κουμπώνει τις άλλες δύο σπουδαίες φωνές…», εξηγώντας τον «ρόλο» της σ' αυτή τη συνεργασία. Δεν έκρυψε πως νιώθει συγκίνηση, τρακ και ανυπομονησία για το ξεκίνημα των συναυλιών, και ανέφερε πως «Η μεγαλύτερη θαυμάστρια της Ελένης είμαι εγώ από τότε που ζούσε κιόλας ο Καζαντζίδης, ο οποίος την αγαπούσε πάρα πολύ αλλά εγώ τη λάτρευα πάντα. Αργότερα, ήρθε το μικρό μας, η Γλυκερία μας στην παρέα… Είναι πραγματικά ένα τεράστιο ταλέντο, μεγάλη και ακούραστη τραγουδίστρια, που σου ελκύει την προσοχή αμέσως, προσαρμόζοντας κάθε φορά τα τραγούδια στη διάθεση της! Αυτή είναι η τραγουδίστρια. Η Ελένη μας έχει μοναδική φωνή… Πραγματικά και αλήθεια σας το λέω, δεν υπάρχει! Πιστέψτε με! Καταλαβαίνετε, λοιπόν, το μέγεθος της συγκίνησης μου που θα τραγουδήσω με αυτές τις δύο τραγουδίστριες. Καταλαβαίνετε ότι είναι πάρα πολύ μεγάλη μου τιμή που αποτελώ έναν τρίτο κρίκο σ' αυτή την συνεργασία που θα κάνουμε. Περιμένω μόνο την ώρα και τη στιγμή που θα ξεκινήσουμε επιτέλους αυτή την καλοκαιρινή δουλειά…».


«Η Μαρινέλλα ήτανε και είναι για εμένα ένα μυθικό πρόσωπο και γι' αυτό και πάντα έχω τρακ όταν βρίσκομαι δίπλα της, και πάντα μαθαίνω! Μου είχε, μάλιστα, πει κάποτε: “Ελένη! Τη φωνή σου να την κάνεις σα λάστιχο με την πλαστικότητα που έχει το λάστιχο όμως, και όχι να τη σπάσεις”. Εγώ τότε ήμουν τριάντα χρονών και τραγούδαγα στην Πατησίων και είχε έρθει η Μαρινέλλα και με επέπληξε για τη στάση του σώματός μου λέγοντάς μου: “Κοιτά καλά πως είμαι εγώ! Νομίζεις ότι είμαι πολύ πιο ψηλή από 'σένα; Στήσου καλά!”. Κι' αυτό ήταν το λιγότερο. Αυτά τα πράγματα, ωστόσο, δε μαθαίνονται αν δε θέλεις να τα μάθεις!…» ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ

Marinella and Eleni Vitali at “Zonar's” in Athens (Press Conference)
| Photo credit: PapadakisPress Photo Agency © May 30, 2017

Η Ελένη Βιτάλη, από την πλευρά της, ανέφερε πως η Μαρινέλλα αποτέλεσε μία δασκάλα γι' αυτήν… «Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως ό,τι λέει η Μαρινέλλα είναι σεμινάριο για 'μένα! Λέει τόσο σημαντικά πράγματα συμπυκνωμένα μα το σημαντικότερο από όλα για 'μένα είναι ότι συναντάω αυτή την πάρα πολύ μεγάλη τραγουδίστρια, Μαρινέλλα, που ήτανε δασκάλα μας ακούσια σε όσους τραγουδιστές είδαν τα πράγματα σοβαρά. Η Μαρινέλλα ήτανε και είναι για εμένα ένα μυθικό πρόσωπο και γι' αυτό και πάντα έχω τρακ όταν βρίσκομαι δίπλα της, και πάντα μαθαίνω! Πραγματικά χαίρομαι τόσο που συνεργάζομαι με τη σημαντικότερη τραγουδίστρια της γενιάς της, την αγαπημένη μου Μαρινέλλα, την οποία ένιωσα σα να είναι η μεγάλη μου αδερφή που με φροντίζει! Χαίρομαι διπλά γιατί θα είναι πλάι μας και η Γλυκερία από την οποία μαθαίνω, ακόμα, πάρα πολλά! Είμαι πανευτυχής που θα τις απολαμβάνω και τις δύο κάθε μέρα!», ενώ πρόσθεσε «Η Μαρινέλλα θα έπρεπε να κάνει σεμινάριο και να συμβουλεύει επίδοξους ερμηνευτές», με τη Μαρινέλλα να απαντάει «Τα νέα παιδιά τα ξέρουν όλα. Ποια είμαι εγώ που θα διδάξω; Δεν ακούνε τα νέα παιδιά… Ας έχω τη δύναμη να τραγουδάω και όποιος θέλει ας μάθει…». Τον ενθουσιασμό της για τη συνεργασία με τη Μαρινέλλα και την Ελένη Βιτάλη δεν έκρυψε και η Γλυκερία, που είπε «Από μεγάλους τραγουδιστές μόνο μαθήματα σπουδαία πάντα έχεις να πάρεις πολλά! Δεν ξέρω αν παίρνουν κι' αυτές κάτι από 'μένα. Νομίζω κάτι θα έχω κι' εγώ… Είμαι τρισευτυχισμένη που αυτό το πανέμορφο καλοκαίρι θα είμαστε τρεις γυναίκες σε μία “Γυναικεία υπόθεση”. Θα ταξιδέψουμε σε αρκετές πόλεις της Ελλάδας. Είμαι χαρούμενη απερίγραπτα που ενώνουμε τις δυνάμεις μας και αλληλοσυμπληρωνόμαστε…» και επισήμανε πως «Οι δύο αγαπημένες μου είναι από τα πιο ακομπλεξάριστα άτομα που έχω γνωρίσει!».



«Με τη Μαρινέλλα υπάρχει πάρα πολλή χημεία! Έχω τρελαθεί μαζί της, είναι τόσο φιλική, τόσο συνεργάσιμη και τόσο ζουζούνι, που δεν θα το πιστεύατε. Τις αγαπώ πολύ και τις δυο τους και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε πρόβες. Μας κάνει και μεζεδάκια η Μαρινέλλα και περνάμε πάρα πολύ ωραία! Είχαμε δώσει οι τρεις μας πάλι δύο συναυλίες στην Κύπρο πέρσι και συζητάγαμε να το κάνουμε και στην Ελλάδα, σαν περιοδεία. Να που γίνεται τελικά» ΓΛΥΚΕΡΙΑ (Απόσπασμα συνέντευξης στον Αντώνη Μποσκοΐτη για την ιστοσελίδα «Lifo.gr», στις 13 Μαΐου 2017)


Eleni Vitali and Glykeria at “Zonar's” (Press Conference)
| PapadakisPress Photo Agency © May 30, 2017
Είναι η πρώτη φορά που αυτές οι τρεις κορυφαίες ερμηνεύτριες θα συνεργαστούν μαζί επί Ελληνικού εδάφους. Η μουσική συνεργασία τους ξεκίνησε πέρσι στην Κύπρο, με δύο πολύ επιτυχημένες συναυλίες… «Είδαμε πόσο καλά ταίριαζαν οι φωνές μας και είπαμε να συνεχίσουμε και το καλοκαίρι, και θα δούμε και για το χειμώνα. Θα δούμε. Δε λέμε μεγάλα πράγματα…» ανέφερε η Μαρινέλλα, ενώ πρόσθεσε «Μας ζητάνε και άλλα κράτη…». «Ο κόσμος που θα έρθει να μας δει θα πληρώσει ένα εισιτήριο σαν να έβλεπε μία παράσταση με έναν τραγουδιστή. Σε επαρχιακές, έτσι, πόλεις που οι άνθρωποι δεν έχουν την ευκαιρία να βλέπουν συχνά τόσο μεγάλα σχήματα, τους δίνεται η δυνατότητα να απολαύσουν ένα σπουδαίο πρόγραμμα με ένα μόλις εισιτήριο…» είπε η Γλυκερία με τη σειρά της, και τότε η Μαρινέλλα πρόσθεσε αστειευόμενη «Τρία σε ένα, σαν το σαμπουάν!». Οι αστείρευτες ατάκες της Μαρινέλλας συνεχίστηκαν και όταν η Γλυκερία είπε πως «Εκτός από το προσωπικό μας ρεπερτόριο, κάνουμε πολύ ωραία ντουέτα και εξαιρετικά και πολύ ενδιαφέροντα τρίο…», λέγοντας «Να έρθετε να μας δείτε σ' αυτά τα τρίο. Η Ελένη θα κρατά την άγκυρα για να πηγαίνει καλά το πλοίο… Εγώ της λέω “Σε παρακαλώ πολύ, Ελένη μου, εσύ θα είσαι η άγκυρα του τρίο σταθερά και άσε εμάς να βολοδέρνουμε! Να κάνουμε μέσα στη θάλασσα το σερφ και να κολυμπάμε…», καθώς νωρίτερα η Ελένη Βιτάλη δήλωσε πως «Δεν έχω καμία καλή σχέση με τα σεκόντα, με τις δεύτερες, τρίτες και τα λοιπά! Οπότε εγώ κρατάω πάντα το ίσο! Τη βάση!».

Η περιοδεία τους θα ξεκινήσει από τη Νίκαια (Κατράκειο Θέατρο, 21 Ιουνίου) και θα ακολουθήσουν συναυλίες στην Πάτρα (Στάδιο Παναχαϊκής, 3 Ιουλίου), στη Θεσσαλονίκη (Θέατρο Γης, 12 Ιουλίου), στο Ηράκλειο (Παγκρήτιο Στάδιο, 17 Ιουλίου), στα Χανιά (Εθνικό Στάδιο, 19 Ιουλίου), στην Αρχαία Ολυμπία - Φεστιβάλ Αρχαίας Ολυμπίας (Θέατρο Φλόκα, 2 Αυγούστου), στο Δίον - Φεστιβάλ Ολύμπου (Αρχαίο Θέατρο Δίου, 9 Αυγούστου), στην Χαλκιδική - Φεστιβάλ Κασσάνδρας (Αμφιθέατρο Σίβηρης, 11 Αυγούστου) και στην Αρχαία Μεσσήνη (Αρχαίο Στάδιο Μεσσήνης, 18 Αυγούστου).

Δίπλα τους θα έχουν μια δεκατετραμελή ορχήστρα αποτελούμενη αξαίρετους σολίστες μουσικούς. Το μουσικό πρόγραμμα και τις ενορχηστρώσεις θα επιμεληθούν ο Στέλιος Φωτιάδης, ο Δημήτρης Μαργιολάς και ο Θανάσης Βασιλάς. Η παραγωγή ανήκει στην εταιρεία «Galaxias - Live Productions».

Τιμή εισιτηρίου: 15,00€. Η προπώληση γίνεται στο εκδοτήριο «Ticket services» (Πανεπιστημίου 39, Στοά Πεσμαζόγλου, Αθήνα), τηλεφωνικώς στο 210-7234567, και σε όλα τα καταστήματα «Public». Ηλεκτρονική προπώληση στο www.ticketservices.gr.




Δελτίο Τύπου (Μάιος 2017)

Μαρινέλλα - Ελένη Βιτάλη - Γλυκερία | Γυναικεία υπόθεση!
Συναυλίες | Καλοκαίρι 2017
Τρεις «µεγάλες κύριες» του Ελληνικού τραγουδιού, τρεις από τις σπουδαιότερες ερµηνεύτριες της ελληνικής µουσικής, η Μαρινέλλα, η Ελένη Βιτάλη και η Γλυκερία, ενώνουν το µοναδικό ταλέντο τους φέρνοντας αυτό το καλοκαίρι κοντά στο κοινό, τις διαχρονικές ερµηνείες ανεπανάληπτων επιτυχιών τους.
H Μαρινέλλα, η Ελένη Βιτάλη και η Γλυκερία, κάθε µια χωριστά αλλά και οι τρεις µαζί, κάνουν το τραγούδι «Γυναικεία υπόθεση», µε σκοπό να µαγέψουν το κοινό τους που θα έχει την ευκαιρία να τις απολαύσει σε τραγούδια τους που άντεξαν στο χρόνο, που τραγουδιόνται από όλες τις γενιές και αποτελούν τις χρυσές σελίδες του ελληνικού τραγουδιού.
Η πρώτη τους µουσική συνάντηση θα γίνει στις 21 Ιουνίου στο Κατράκειο Θέατρο στη Νίκαια και αµέσως µετά, θα ακολουθήσουν συναυλίες σε όλη την Ελλάδα. Δίπλα τους θα έχουν 13 σπουδαίους µουσικούς. Το πρόγραµµα επιµελούνται οι Στέλιος Φωτιάδης και Δηµήτρης Μαργιολάς.
Η Μαρινέλλα, η κορυφαία κυρία του ελληνικού τραγουδιού είναι η µόνη που µπορεί να ταιριάξει µπροστά της η λέξη «µύθος». Mε τις αξεπέραστες επιτυχίες στην καριέρα της, συνεχίζει να συγκινεί θαυµαστές στα πέρατα της γης και συγχρόνως να εµπνέει τις νεότερες γενιές.
Η Ελένη Βιτάλη, µε τη δική της ιστορία, όχι µόνο λόγω της ιδιαίτερης χροιάς στη φωνή της, αλλά και της προσφοράς της ως δηµιουργού πολλών τραγουδιών που έγιναν µεγάλες επιτυχίες, θεωρείται δίκαια από τις πιο σηµαντικές ερµηνεύτριες του ελληνικού τραγουδιού.
Η Γλυκερία, η τόσο σηµαντική αυτή ερµηνεύτρια, µε αξιοσηµείωτη πορεία και εκτός συνόρων, θεωρείται από πολλούς η πιο γνήσια λαϊκή τραγουδίστρια της γενιάς της. Με τα τραγούδια της ξεσηκώνει και ενθουσιάζει το κοινό.
Μαρινέλλα, Βιτάλη και Γλυκερία: «Γυναικεία Υπόθεση»!
Η περιοδεία σε πόλεις και νησιά της Ελλάδας κάτω από το φως των αστεριών του µοναδικού ελληνικού καλοκαιριού θα ξεκινήσει από την Αθήνα και θα ακολουθήσουν συναυλίες στην Πάτρα, τη Θεσσαλονίκη, την Κρήτη και αλλού.
Πρόγραµµα των συναυλιών:
Αθήνα | Κατράκειο Θέατρο Νίκαιας > 21 Ιουνίου.
Πάτρα | Γήπεδο Παναχαϊκής > 3 Ιουλίου.
Θεσσαλονίκη | Θέατρο Γης > 12 Ιουλίου.
Ηράκλειο | Παγκρήτιο Στάδιο > 17 Ιουλίου.
Χανιά | Εθνικό Στάδιο Χανίων > 19 Ιούλιου.
Αρχαία Ολυµπία | Θέατρο Φλόκα > 2 Αυγούστου.
Φεστιβάλ Ολύµπου | Αρχαίο Θέατρο Δίον > 9 Αυγούστου.

Χαλκιδική | Φεστιβάλ Κασσάνδρας Αµφιθέατρο Σίβηρης > 11 Αυγούστου.
 
Ακολουθήστε μας: 
· YOUTUBE 
 
| On May 30, 2017, Marinella, Eleni Vitali and Glykeria gave a Press Conference at “Zonar's” restaurant in Athens, on the occasion of their Concert Tour in cities and islands of Greece this summer, presenting on stage a unique musical program, entitled “Ginekia ipothesi (A woman's affair)”.
 
Three of the greatest and most important female singers in Greek music scene will offer to the audience many unforgettable moments with their remarkable interpretations. The concerts will include known songs and greatest hits of the artists, some written and composed by Greece's leading writers. The three will alternate in solo, duet and trio performances in exceptional orchestrated songs. The musical program and the orchestrations are edited by Stelios Fotiadis, Dimitris Margiolas and Thanassis Vasilas, accompanied by an orchestra of fourteen musicians.
 
Their Summer Tour will start from Nikea - Athens (Katrakio Theater, June 21) and will continue in Patras (Panachaiki Stadium, July 3), Thessaloniki (Gis Theater, July 12), Heraklion - Crete (Pankritio Stadium, July 17), Chania - Crete (National Stadium, July 19), Ancient Olympia - Ancient Olympia Festival (Floka Theatre, August 2), Dion - Olympus Festival (Ancient Theatre of Dion, August 9), Chalkidiki - Kassandra Festival (Siviris Amphitheatre, August 11) and Ancient Messene - Peloponnese (Ancient Stadium of Messene, August 18).

Ticket price: 15,00€. Ticket advance sales: “Public” stores, Ticket services” Box office
(39 Panepistimiou Street, Pesmazoglou Arcade in Athens), by phone at 210-7234567.

Tickets are available online at www.ticketservices.gr.

Production: Galaxias - Live Productions Ltd.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου